Skuteczna reklama ze standami

Ile razy przechodząc ulicą zdarzyło nam się wziąć ulotkę od osoby je roznoszącej i bez spojrzenia na nią wyrzucić ją do najbliższego kubła na śmieci? Choćby z tego można wywnioskować, że nie jest to skuteczna forma promowania usług czy towarów. Okazuje się jednak, że wystarczy zastąpić roznosiciela ulotek profesjonalnym standem reklamowym i skuteczność ulotek i banerów reklamowych znacznie wzrasta. Przyczyna takiego stanu rzeczy tkwi w kilku czynnikach.

 

Reklama wykorzystująca standy stwarza wrażenie profesjonalnej i godnej zaufania firmy. Dzięki takiej reklamie stwarzamy klientom szanse na poznanie bliżej naszej oferty. Jednocześnie decyzja pozostaje jednak w gestii klienta. Do niczego go nie zmuszamy i nie nagabujemy. Wiele osób nie zwraca uwagi na ulotki rozdawane w tłocznych miejscach, gdyż czuje się osaczona. Standy dają możliwość wzięcia ulotki, ale nie są nachalne.

 

Standy plastikowe są również bardzo funkcjonalne i poręczne. Nie wymagają posiadania dużej ilości przestrzeni. Niewielkich rozmiarów stojaki można umieści przed siedzibą firmy czy sklepem. Większe doskonale sprawdzą się jako ekspozycja dodatkowa w biurze czy w przestrzeni sprzedażowej. Co ciekawe, klienci, którzy czekają w kolejce sięgają po ulotki nawet z nudów. Może się wydawać, że taki przekaz nie jest zapamiętywany. Tymczasem jest duże prawdopodobieństwo, że nawet jeśli aktualnie klient nie skorzysta z naszych usług czy nie zakupi naszego towaru, to właśnie do nas skieruje swoje kroki, gdy zajdzie taka potrzeba.