Stojak stojakowi nierówny, czyli jak możemy prezentować swoją ofertę

Wiele firm decyduje się na prowadzenie reklamy swoich usług przy pomocy stojaków. Warto jednak pamiętać, że stojak stojakowi nierówny. Obecnie branża producencka oferuje ogromną różnorodność stojaków. Warto zapoznać się dokładniej z ofertą, gdyż stojaki na plakaty mogą mieć różne formy, rozmiary, a nawet wiele funkcji dodatkowych. Bardzo dobrym pomysłem jest wykorzystanie do ekspozycji materiałów reklamowych kilku rodzai stojaków.

Tradycja i nowoczesność

Oferta stojaków jest tak różnorodna, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Kupując stojak warto kierować się nie tylko własnym gustem, ale i wyznacznikami praktycznymi. Warto przemyśleć jakich rozmiarów stojak sprawdzi się w naszej ekspozycji oraz czy powinien mieć on jakieś funkcje dodatkowe. Stojaki na plakaty mogą być tradycyjne, najczęściej dwuczęściowe, rozkładane lub nowoczesne, np. na jednej nóżce czy z dodatkową tablicą do zapisywania informacji flamastrem czy kredą. Stojaki na plakaty w tradycyjnym stylu stosowane są najczęściej jako reklama zewnętrzna, zachęcająca klientów do odwiedzenia miejsca czy skorzystania z usługi. Nowocześniejsze w formie stojaki świetnie sprawdzają się jako ekspozycja wewnętrzna, np. w biurze, sklepie czy restauracji.

 

Stojaki na plakaty 2 w 1

Wiele nowoczesnych stojaków nie pełni wyłącznie roli ekspozytorów plakatów. Budowa stojaka pozwala bowiem na rozpowszechnianie materiałów reklamowych w postaci ulotek, broszur czy folderów reklamowych. Jest to ciekawa opcja 2 w 1. Z jednej strony zyskujemy szansę przyciągnięcia uwagi przez dużych rozmiarów plakat, a z drugiej możemy podtrzymać ciekawość klienta poprzez udostępnienie ulotek.