Wiele firm decyduje się na prowadzenie reklamy swoich usług przy pomocy stojaków. Warto jednak pamiętać, że stojak stojakowi nierówny. Obecnie branża producencka oferuje ogromną różnorodność stojaków. Warto zapoznać się dokładniej z ofertą, gdyż stojaki na plakaty mogą mieć różne formy, rozmiary, a nawet wiele funkcji dodatkowych. Bardzo dobrym pomysłem jest wykorzystanie do ekspozycji materiałów reklamowych kilku rodzai stojaków.
Tradycja i nowoczesność
Oferta stojaków jest tak różnorodna, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Kupując stojak warto kierować się nie tylko własnym gustem, ale i wyznacznikami praktycznymi. Warto przemyśleć jakich rozmiarów stojak sprawdzi się w naszej ekspozycji oraz czy powinien mieć on jakieś funkcje dodatkowe. Stojaki na plakaty mogą być tradycyjne, najczęściej dwuczęściowe, rozkładane lub nowoczesne, np. na jednej nóżce czy z dodatkową tablicą do zapisywania informacji flamastrem czy kredą. Stojaki na plakaty w tradycyjnym stylu stosowane są najczęściej jako reklama zewnętrzna, zachęcająca klientów do odwiedzenia miejsca czy skorzystania z usługi. Nowocześniejsze w formie stojaki świetnie sprawdzają się jako ekspozycja wewnętrzna, np. w biurze, sklepie czy restauracji.
Stojaki na plakaty 2 w 1
Wiele nowoczesnych stojaków nie pełni wyłącznie roli ekspozytorów plakatów. Budowa stojaka pozwala bowiem na rozpowszechnianie materiałów reklamowych w postaci ulotek, broszur czy folderów reklamowych. Jest to ciekawa opcja 2 w 1. Z jednej strony zyskujemy szansę przyciągnięcia uwagi przez dużych rozmiarów plakat, a z drugiej możemy podtrzymać ciekawość klienta poprzez udostępnienie ulotek.