Jak szybko przyciągnąć klientów? Nic Prostszego. Internet jest niezwykłym medium ułatwiającym specjalistom od marketingu szybkie wypromowanie Ciebie w sieci. Profesjonalnie przygotowana reklama od razu przyniesie oczekiwane zyski. Ale jak się do tego zabrać? Na samym początku najważniejsze jest stworzenie strony www. Stanie się ona Twoim znakiem rozpoznawczym i zachęci klientów do skorzystania z Twojej oferty…o ile zostanie przygotowana we właściwy sposób.
Co to dla Ciebie znaczy? Niezależnie od treści, jaką chcesz upowszechnić w sieci, Twoja strona internetowa powinna stanowić centrum informacji dla Twoich fanów bądź klientów. Digitalizacja XXI wieku wymaga prowadzenia strony będącej głównym priorytetem Twojej działalności, nie pomniejszym celem.
Co za tym idzie, coraz więcej ludzi ogłasza się w sieci, musisz zatem naprawdę się postarać, by wyróżnić się na tym tle. Na co więc zwracać uwagę przy kreowaniu strony www? Przede wszystkim podstawą jest estetyka strony i ilość treści na niej umieszczonych.
Warto pamiętać, że klienci poszukują jasnych, prostych do zrozumienia i zwięzłych treści. Wszystkim zależy na szybkiej nawigacji po witrynie. Dlatego nie będą mieli dość cierpliwości dla strony z nieciekawą grafiką, niewielką, nieczytelną czcionką i ogromem wyskakujących reklam i niepotrzebnych widgetów. Najprawdopodobniej opuści Twoją stronę a wyszukiwarce przejrzy kolejne wyniki w tej samej kategorii. Przyznajmy, sami tak robimy.
Dlatego musisz sprawić, by już pierwszy rzut oka na Twoją stronę wskazywał na profesjonalizm. Solidni webmasterzy i copywriterzy, dzięki doświadczeniu, przeprowadzaniu badań oraz szkoleniom, doskonale wiedzą, jak dobrać kolorystykę i charakter strony oraz ilość umieszczonych informacji, tak by trafić do odpowiedniej grupy odbiorców. Strona powinna intrygować, ale także nie być bardzo skomplikowana – potencjalny klient, który nie będzie potrafił obsłużyć Twojej strony, najpewniej stanie się potencjalnym klientem…Twoich rywali.